Ariff Loqman Bin Ismail .
Posted on Sunday, December 08, 2013 @ 8:45:00 PM < 0 tomodachi >
Hello ^^


haah nampak tuu ? disebabkan aku ni baik so aku describe lah kau XD 

nama brotherhood ni Ariff Loqman bin Ismail takde "muhammad" "mohd" "muhd" atau yang sewaktu dengannya . nama yang digunakan untuk menyeru dia "arep" dan "belon" dan "garfield" dan "spectacle" kat rumah dia ade nama manja iaitu "man" dan sekarang dia ade nama baru "ayol" such a nonsense . arep bersekolah di sk lelaki bandar sehingga darjah 6 dan telah menyambung belajar di SEKOLAH TINGGI KLUANG "STKSKK" tahun 2011 dia ditempat kan di dalam kelas 1 ERA 1 . for sure masa ni tak berapa kenal arep sangat . kenal arep sebab dia nganjing nama orented aku yang menawan lagi mempersona . 2012 dia masih di tempatkan di 2 ERA 1 . budak pandailah katanya . tak turun kelas. form2 huuh "aku tak kenal dia langsung" 2013 haaah tahun ni . okay . secara teknikalnya dia masih kekal  kat kelas ERA 1 . form3 yaa ? "okay masih tak kenal" see tak kenal tapi dia mintak aku describe dia :P

arep ade 3 orang kakak . nama berdasarkan facebook "Siti Nur Atikah Ismail" "Ct Nuur' Ain" "Wawa Miera" . seorang abang tapi still buffering , tak tahu langsung pasal abang dia . Dan seorang adik yang super dupper lagi comel dari diri "Muhammad bin Ismail" for sure arep tak nak terima kenyataan adik dia comel . arep suri rumahtangga bila kat rumah katanya lahh . dia pandai masak . dia pernah cakap kalau nak jadi calon bini dia hampaa semua kena pandai masak "Siput Sedut Masak Lemak Cili Api" haah lagi satu , arep adelah cikgu pertama yang ajar aku masak . ajar guna phone tau . haha rasa nak campak ke kuali masatuu  . laju gila . alhamdulillah hidangan menjadi . haha nasi goreng yeee punn :P ayat dia " nasi goreng ni campak campak je" masih terngiang ngiang syiaakk . haha 

Arep suka cakap besar ! itu yang pasti . dia ade daya penarik yang boleh buat ramai perempuan suka dia. nak kata dia hensem "loading" maybe yes maybe no . comel ? kelapa dan orked baik untuk rambut . sebenarnya arep punya senyum tu . lain macam . boleh buat perempuan malu malu dengan dia . serius ni aku jujur , haha . kalau kalau lelaki pon macam tu nyahh lah jawabnya . dia selalu perasan hensem ! selalu sangat . azim kata dia sombong . tak tahu dari ceruk mana datang dia sombong . for sure azim pon cakap aku sombong . kaki makannya kang -_- aisha kadir kata arep busuk . ayokk arep . ape kau dah buat kat aisha sampai dia kata kau busuk --' haha . arep kaki ngarot . aku suka ngarot dengan dia sampai lah kena kat batang hidung aku baik . tuu sakit hati ! 

Arep boleh dikatakan tinggi . tapi dengan aku ? kah kah aku kot lagi tinggi . tinggi kau berapa arep? tinggi aku dalam borang segak 165cm tu pon lepas aku tambah ikut suka hati 2cm . haha . wuu tingginya aku . 
arep seorang yang berkaca mata . dia pernah tak pakai spec dia and guess what , haha . aku nampak dia langgar tiang . haha macam comel je . teruk woii rabun kauu . dulu arep ramai gila admire . tapi sekarang ? hohoho entahlah . speechless ! arep pengakap 01 kat sekolah . 


tu hah buktinya . see tengah menari tuu XD haha , 

arep pelat "R" ! part ni yang best . haha . aku suka bila dia sebut "riang ria hari raya" fuhh menyeksa jiwa dan raga gituhh . haha . 

arep suka bagi aku video video lawak kat youtibe , ahaa aku pon tengok jee . yang latest dia bagi sumpah lawak . saudara saudara . dibogor gor gor . haha . ingat wokk .  

arep ! is the best . bak kata azim lah . susah nak cari orang macam kau . yang kuat perasan . yang gila havoc .  yang tak makan saman . yang pandai . satu dalam sejuta bak kata orang putihnya pulak one in a million!  

cukup lah ni arep -_- sorry tak cukup 350 . aku dah fikir sambil menahan sakit perut yang amat ni . and lagi satu . sorry tak buat malam tadi . tak de masa . busy busy . aku ni ibarat wanita UMNO tau  busy nya
:P  

pencetus idea 94% oleh suhaili binti ishak . 5% dari muhammad azim bin roslan . 1% dari nuraisha binti abdul kadir . 
dikarang sepenuhnya oleh budak paling baik and gila baik . elly ^^
azim nak sangat aku mention nama dia so Hai AZIM ROSLAN our beloved monitor . ngehhh ^^ 
SUHAILI BAIK ^^ 

Doakan result PMR kami kami kami yang akan Hello Hello tak lama lagi . Doakan aku satu kelas dengan azim lagi . biar aku dapat kacau a.k.a. menghantui hidup dia sepanjang dia kat STK ^^  

warning : baca dari atas yee azim . jangan sebok nak cari nama kau je .